Konferencie

Hľadáte ideálne miesto pre: konferencie, semináre, školenia, workshopy, pracovné porady, obchodné jednania, rodinné oslavy, svadby? K dispozícii sú 2 moderne zariadené miestnosti rozličnej veľkosti v priestoroch hotela.

Salón Galéria: kapacita 35 osôb
Salón Hrad:    kapacita 25 osôb

Typ sedenia v konferenčných priestoroch upravíme podľa Vašich požiadaviek. 

 Hotel zabezpečí komplexné technické vybavenie a občerstvenie podľa požiadaviek aj veľmi náročných klientov. Technické vybavenie je Vám plne k dispozícií, náš personál zabezpečí jeho bezproblémový chod. Ste u nás ubytovaní minimálne v 5 izbách? Tak máte prenájom konferenčných priestorov zdarma. Naša ponuka zahŕňa aj administratívne práce, zabezpečíme pre Vás aj sprievodný spoločenský, relaxačný alebo športový program, radi pre Vás pripravíme v spolupráci s agentúrou team building na motiváciu Vašich zamestnancov k dosahovaniu lepších výsledkov.  Máte špeciálne požiadavky, potreby, chcete si rezervovať priestory, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovej adrese: riaditel@grand-hotel.sk a radi Vám vypracujeme ponuku podľa Vašich predstáv.

Cenník technického vybavenia tu: odklik na stiahnutie

Ceny prenájmu salónikov:

Salón 07:00 – 16,00 hod. 16,00 – 24,00 hod. 1 hodina
Salón Galéria 100,- € 90,- € 25,- €
Salón Hrad 80,- € 70,- € 20,- €